"On mi řekl o tvém výkonu."

Překlad:He told me about your performance.

před 3 roky

5 komentářů


Narusitelk

proč nemůže být said

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Tady je dobry a kratky clanek o rozdilech mezi TELL a SAY a dalsimi slovy http://www.helpforenglish.cz/article/2006031101-pleteme-si-say-tell-speak-talk

před 1 rokem

Honza72
Honza72

Opravdu nemůže být he has told me?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Může, protože nevíme v jakém vztahu k současnosti daná věta je. Takže poprosím o použití tlačítka "Ohlásit problém," viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Přidáno, dík.

před 3 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.