Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"On mi řekl o tvém výkonu."

Překlad:He told me about your performance.

0
před 3 roky

5 komentářů


Honza72

Opravdu nemůže být he has told me?

0
Odpovědětpřed 3 roky

Nemesis_NaR

Může, protože nevíme v jakém vztahu k současnosti daná věta je. Takže poprosím o použití tlačítka "Ohlásit problém," viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

0
Odpovědětpřed 3 roky

nueby
nueby
Mod

Přidáno, dík.

0
Odpovědětpřed 3 roky

Narusitelk

proč nemůže být said

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Tady je dobry a kratky clanek o rozdilech mezi TELL a SAY a dalsimi slovy http://www.helpforenglish.cz/article/2006031101-pleteme-si-say-tell-speak-talk

0
Odpovědětpřed 1 rokem