"On mi řekl o tvém výkonu."

Překlad:He told me about your performance.

June 23, 2015

6 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Narusitelk

proč nemůže být said


kacenka9

Tady je dobry a kratky clanek o rozdilech mezi TELL a SAY a dalsimi slovy http://www.helpforenglish.cz/article/2006031101-pleteme-si-say-tell-speak-talk


Honza72

Opravdu nemůže být he has told me?


Nemesis_NaR

Může, protože nevíme v jakém vztahu k současnosti daná věta je. Takže poprosím o použití tlačítka "Ohlásit problém," viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


nueby

Přidáno, dík.


alena145160

Nemůže být " your achievement"?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.