1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She entered the building."

"She entered the building."

Çeviri:O, binaya girdi.

June 23, 2015

9 Yorum


contagiosa

Neden " She entered into the building." denmiyor?


Osmanseyhann

O binaya giriş yapti. Neden kabul edilmiyor


VvedatT

"O yapıya girdi". Neden kabul edilmedi


Emma-lee93

"O yapıya girdi" der miyiz Türkçe'de? Fazlasıyla zorlama ve yanlış bu. Yapı kelimesini mimari konuları konuştuğumuzda/tartıştığımızda kullanırız daha çok :)


CemTuran

''O binaya girmiş'' neden olmuyor arkadaşlar?


Hseyin659637

Bu düz di'li geçmiş zaman. Miş olmaz


Baak30423

Burada to the building kullansaydık olmaz mıydı?


reit538171

To yönelme eki olması gerekmiyor mu burda

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.