"Post longa batalo, ŝi mortis."

Translation:After a long battle, she died.

6/23/2015, 4:26:37 PM

27 Comments


ichteltelch

What sport was that?

6/23/2015, 4:26:37 PM

EricVandenburg

X-treme badminton

7/12/2015, 4:25:24 AM

Neoglitch17

Mi ne povas doni suficxajn lingotojn al cxi tiu komento!! xD

10/4/2015, 5:50:45 AM

RuskiGermans4Eva

...to the death...

1/14/2016, 2:05:25 PM

vikungen

Jousting

6/23/2015, 5:09:20 PM

FredCapp

Sur elefantoj, ĉu?

3/26/2017, 8:09:44 PM

ZelieZazou

Kiam mi unuafoje legis la frazon, mi pensis ke la batalo ne estis kontraŭ alia ludanto, sed kontraŭ ia malsano. Sed mi ankoraŭ ne komprenas, kion tiu frazo signifas. Ĉu ŝi vere mortis, aŭ ĉu ŝi nur malgajnis la ludon?

9/5/2015, 2:49:08 AM

FredCapp

Afghani rules cricket?

9/2/2015, 9:50:54 PM

Sarah-Cheung

Boxing, maybe?

7/23/2015, 4:13:30 PM

MSmale27

Titan killing

1/30/2018, 6:15:24 PM

lazar.ljubenovic

Well that escalated quickly.

8/7/2015, 10:52:22 AM

Ludanto

Not that quickly. It was a long fight.

9/2/2015, 7:12:01 PM

trezapoioi1

But it was supposed to be sports!

9/6/2017, 9:33:55 PM

PurpleHuedMagPie

Some see fighting and battling as a sports :b just higher stakes :/

10/20/2017, 3:23:22 PM

daviddempsay

In Esperanto, is "mortis" used metaphorically in the context of sports?

7/25/2015, 7:54:36 PM

brasiko

No, the verb morti is not used like that in Esperanto. I would say malvenki instead.

2/12/2018, 12:55:24 PM

steven.sapir

Sofia? NEEEEEEE!!!!!

2/25/2016, 3:46:07 PM

FredCapp

Nun ni devos trakti kun ŝia filino… Sofia.

2/25/2016, 5:14:57 PM

Peter293697

Ne mortu, Sofia!

11/24/2015, 3:15:46 AM

Cambarellus

R.I.P Sofia. @-}---

3/1/2018, 1:09:55 AM

EaterofPumkin

Thumb wrestling needs a complete overhaul damn it

3/21/2017, 7:07:11 PM

Pietro460054

It's the fifth time sofia died, poor girl, make it stop

1/7/2018, 10:49:20 PM

Cambarellus

Yet... She keeps coming back.

La vivantaj mortintoj

3/1/2018, 1:12:43 AM

Benja_Zouras

Mi pensas ke ŝi suferis kun grava malsano kaj mortis.

5/23/2016, 1:02:12 PM

Richdark

Kial morti, ne mortiĝi? Ĉu la vorto "mortiĝi" eĉ ekzistas? Se jes, kion ĝi signifas?

7/15/2016, 9:23:47 PM

FredCapp

Mortiĝi signifas: "Become dead, get killed." Kutime per akcidento.

Morti nur signifas: "To die."

Mortigi signifas; "To kill"

7/16/2016, 3:22:38 AM

Richdark

Ho, mi komprenas, dankon.

7/16/2016, 7:42:03 AM
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.