1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "You drink a yellow juice."

"You drink a yellow juice."

Переклад:Ти п'єш жовтий сік.

June 24, 2015

18 коментарів


kateSamart

чому a yellow juice ? сік не изчесляемій же?


UPLA9

Поддерживаю


HtVN746662

Просто він апельсиновий тому жовтий


vasiliymigovich

Добавте, будь ласка, варіанти "п'єш" та "пєш" (без апострофа) як правильні, важко кожного разу міняти розкладку клавіатури


Vinnfred

Поставте Українську розширену


konyskiw

Juice is an uncountable noun, it should just be "you drink yellow juice".


IamSociable

Доволі влучна відповідь, яку я поки не розумію))). Але все згодом)


konyskiw

Це має допомогти ) https://repetitor.org.ua/nouns-imenniki

We don't use "a" or "an" with the words that are uncountable.


IamSociable

Дякую). Корисна інформація зайвою ніколи не буде.


vadrom1992

чому артикль a перед juice? коли мається на увазі конкретний сік - тоді the, в інших випадках артикль перед такими словами як juice наче не ставиться.


RoksiKazuk

Я маю багато 2 місць з олімпіад з української мови. Не поставив апостроф-все нема слова.


zidane977596

От того в тебе напевно друге місце:)


MARSHAL2000

Коли кажуть "a yellow juice" то мають на увазі що п'ють лише одну склянку жовтого сіку, а не дві чи три склянки! Тому і артикль -а. Наприклад: Give me a coffee, please. І вам принесуть лише одну порцію кави)) Так Дуо знайомить нас, потрошки, з англійською мовою.


0VEX1

Написала без апострофа виявилось не правильно. Чому?


Kristin_v

Тому що апостроф ще ніхто не відміняв


Vital153055

Чома атритль то ставлятьто не ставлять?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати