Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"You drink a yellow juice."

Переклад:Ти п'єш жовтий сік.

3 роки тому

7 коментарів


vasiliymigovich

Добавте, будь ласка, варіанти "п'єш" та "пєш" (без апострофа) як правильні, важко кожного разу міняти розкладку клавіатури

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Поставте Українську розширену

3 роки тому

kateSamart

чому a yellow juice ? сік не изчесляемій же?

2 роки тому

RoksiKazuk

Я маю багато 2 місць з олімпіад з української мови. Не поставив апостроф-все нема слова.

2 роки тому

zidane977596

От того в тебе напевно друге місце:)

2 роки тому

vadrom1992

чому артикль a перед juice? коли мається на увазі конкретний сік - тоді the, в інших випадках артикль перед такими словами як juice наче не ставиться.

2 роки тому

konyskiw
konyskiw

Juice is an uncountable noun, it should just be "you drink yellow juice".

6 місяців тому