"If you want."

Переклад:Якщо ви хочете.

June 24, 2015

45 коментарів


julmiko

Я написала якщо ти хочеш, але мені показало, що неправильно


Julia27.07.2005

Ти не одна така в мене таке ж саме.


ZGcZ3

Мені тоже


604U

То саме


9QrU2

І мені. Дурня якась


7bJv15

А треба, «Якщо ви хочете»!!!


Gus38551

Нужно на инглише написать


MichaelKac15

В англійській мові "you" завжди вживається в множині, означає "ви", оскільки це звертання до особи, типу в знак поваги. А "ти" - варіант пепекладу на українську. Хоча в українській мові теж зустрічається звертання на "ви". Щоб уникнути помилок в цьому додатку, рекомендую завжди писати саме "ви"


M3AE3

Я помилково написав "wont" замість "want" і воно сказало, що правильно. Розберіться.


7bJv15

Окей,спробуємо


AlfErvin

you перекладається як "ти" чи "ви" то чому варіант якщо "ти" хочеш не правильний а з "ви" правильно?


skorpio_st

у мене то ви приймає, а ти - ні, то навпаки


ak8A7

Я написав: "якщо ви бажаєте", чому це вважається помилкою?


nik719141

Пише що не вірно,але підверджує правельним перекладом¿?????¿


lybov6790

Я почула вкінці s . wants


ksusha_tkachenko

(Чи ти бажаєш) це теж правильна відповідь


p7CH3

If - якщо


7andriy75G

Я теж так написала а воно мені неправильно


MagnumWhite

Я написав "якщо ви хочете" і виявилось неправильно, знаєте чому? Бо крапку в кінці не написав. >_<


fOwl16

Ні, тому що потрібно було написати АНГЛІЙСЬКОЮ. Тобто те, що ти ПОЧУВ а НЕ ПЕРЕКЛАД


Pechko

Я написав правильно, а воно видає, що не правильно. Виправте відповідь. А то даже урок не закінчити неможливо


p7CH3

Також правильно: коли ти хочеш.


Sveta337058

"Якщо ти бажаєш" повинно бути зараховано!!! 30.07.2019


kb3F3

Я ж правильно написала


UlianaKozyr

тому що ти захочеш ,але ти вже захотіла


OlenaMalyarenko

Якщо ти хочеш - ткж правильна відповідь


ViacheslavP

Якщо ви хочете. А показує, що не правильно.


violet582490

Воно говорило Is я так написала а воно написало що треба If


wAIp11

Якщо ви хочете. А чому саме нам платять? Чому я не спатиму до понеділка у школі?


rXee17

Дурний переклад,бо you в англ.мові означає і ти і ви


YuraOmelya

Я написав "якщо тобі хочеться" і вважаю, що має бути правильно...


AntoninaTo8

Чому розробники не реагують на зауваження? Want - хочу, тому програма має сприймати цю відповідь як правильну!


mishrom

Допоможіть!!! Зробіть так щоб це завдання працювало правильно


get_Den

"Якщо ти хочеш" це те саме що й "якщо ви захочете".


j.b.harasym

Що за глюки останнім часом? Написав "якщо ти хочеш" і мені зарахувало помилку!!!


H8uK2

Я теж написав "якщо ти хочеш" і в мене правильно!


[заблокований користувач]

    Чітко написано " якщо ти хочеш" а не ви


psyO18

    Та ж сама проблема. You перекладається і як ти і як ви


lybov6790

    Я почкла wants.

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.