1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We hear with our ears."

"We hear with our ears."

Çeviri:Biz kulaklarımızla duyarız.

June 24, 2015

13 Yorum


emredeniz07

Here ile hear ın telaffuzunu nasıl ayırt edeceğiz


Emma-lee93

Telaffuzları aynı ama aynı cümlede kullanılmaları imkansız sonuçta, ayırt edebilmeniz lazım bu şekilde cümlenin konusundan, ne demek istediğinden yani ikisinin anlamı tamamen farklı o yüzden karıştırmanız pek olası değil.


Ektoraskan

"Hava ağarıyor" ve "başım ağrıyor" derken "ağarıyor" ve "ağrıyor" tamamen aynı telaffuz ediliyor; ama konuşurken anlayabiliyoruz. Çok benzer bir durum.


Emma-lee93

Aynen, bu şekilde anlaşılması lazım :)


HlyaCihangir

Arada bir ''a '' harfi vardır ve telaffuzları aynı değildir.


ufukyayla

Ne gariptir ki "hear" gibi "duy" kelimesinin de Türkçemizde de iki farklı anlamı vardır. Aynı şekilde cümlenin bağlamından hangisi olduğu anlaşılır. "Lamba için duy lazım" ve "Artık beni duy" gibi.


emredeniz07

Teşekkür ederim


Yazaredip

"biz gözlerimizle duyarız" çok daha iyi olmaz mıydı??


DilsadeGngr

neden hears denilmiyor?


missrule

çünkü we zamiri -s takısı almaz


SerdarMutl1

with yerine by kullansak ?


Oz_..

Kulaklarimiz ile duyariz


ICouldntFind

You hear with your nose I think

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.