"Het meisje spreekt."

Vertaling:The girl speaks.

June 24, 2015

8 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

ILoveHorse3

Wanneer is het "speak" en "speaks"???????????????

June 24, 2015

Neptunium

Ik spreek - I speak

Jij/U spreekt - You speak

Hij/zij/het spreekt - He speaks

Jullie/wij/zij spreken - You/we/they speak

June 24, 2015

SafahSaada

Thanks voor uitleg heb het genoteerd in een boekje speciaal voor duolingo het is heel erg handig dan onthoud je alles ☺

April 12, 2016

BramDijkgraaf

you use 'speak' when it is 'I speak' you use 'speaks' when it is 'he, she of it speaks

November 2, 2015

Indra-2002

je gebruikt alleen een S als het he/she/it

December 14, 2015

AnneEkkel

Ik snap hier geen ene reet van!!! Wanneer is het speak en speaks

July 18, 2015

Chabelli10

morgen = morning
middag = afernoon avond = evening nacht = night

July 21, 2016

jdbcdj123

.

March 21, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.