Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Het meisje spreekt."

Vertaling:The girl speaks.

3 jaar gelden

7 opmerkingen


ILoveHorse3

Wanneer is het "speak" en "speaks"???????????????

3 jaar gelden

Neptunium
Neptunium

Ik spreek - I speak

Jij/U spreekt - You speak

Hij/zij/het spreekt - He speaks

Jullie/wij/zij spreken - You/we/they speak

3 jaar gelden

SafahSaada

Thanks voor uitleg heb het genoteerd in een boekje speciaal voor duolingo het is heel erg handig dan onthoud je alles ☺

2 jaar gelden

Fortnite_Durrr

Dan is het een soort van afkijken

7 maanden geleden

jolien52591
jolien52591

Veel mensen onthouden iets beter als ze iets opschrijven (zeker als ze er later nog eens over heen lezen). Dat is niet 'afkijken' dat is gewoon een andere manier van leren.

3 maanden geleden

BramDijkgraaf

you use 'speak' when it is 'I speak' you use 'speaks' when it is 'he, she of it speaks

2 jaar gelden

Indra-2002

je gebruikt alleen een S als het he/she/it

2 jaar gelden