"He is in prison."

Μετάφραση:Είναι στη φυλακή.

June 24, 2015

4 σχόλια


oravid85

What is the difference between στη and στην And ενας ενα εναν

June 24, 2015

ssurprize

They are inflections of the definite article ο, η, το, and the indefinite article ένας, μία, ένα.
https://en.wikipedia.org/wiki/Modern_Greek_grammar#Articles

June 24, 2015

Konstantin716578

Είναι φυλακή;

January 14, 2018

D_..
Mod

    Νομίζω ότι η παράλειψη του άρθρου γίνεται καταχρηστικά στον προφορικό λόγο και μόνο- δεν είναι σωστή.

    January 15, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.