Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"He is in prison."

Μετάφραση:Είναι στη φυλακή.

πριν από 3 χρόνια

4 σχόλια


oravid85

What is the difference between στη and στην And ενας ενα εναν

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

They are inflections of the definite article ο, η, το, and the indefinite article ένας, μία, ένα.
https://en.wikipedia.org/wiki/Modern_Greek_grammar#Articles

πριν από 3 χρόνια

Konstantin716578

Είναι φυλακή;

πριν από 8 μήνες

D_..
D_..
Mod

Νομίζω ότι η παράλειψη του άρθρου γίνεται καταχρηστικά στον προφορικό λόγο και μόνο- δεν είναι σωστή.

πριν από 8 μήνες