1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "He is in prison."

"He is in prison."

Μετάφραση:Είναι στη φυλακή.

June 24, 2015

4 σχόλια


oravid85

What is the difference between στη and στην And ενας ενα εναν


ssurprize

They are inflections of the definite article ο, η, το, and the indefinite article ένας, μία, ένα.
https://en.wikipedia.org/wiki/Modern_Greek_grammar#Articles


Konstantin716578

Είναι φυλακή;


D_..

Νομίζω ότι η παράλειψη του άρθρου γίνεται καταχρηστικά στον προφορικό λόγο και μόνο- δεν είναι σωστή.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.