1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The turtles eat rice."

"The turtles eat rice."

Překlad:Želvy jedí rýži.

June 25, 2015

12 komentářů


brablik

Proč nebyl uznán překlad "Želvy jí rýži"??

June 25, 2015

Nemesis_NaR

Protože "Oni jí" není spisovný výraz a tak ho kurz neuznává. Ber to jako bonus, že ti duolingo mimo jiné občas připomene, že něco neříkáš zcela správně česky :-)

June 25, 2015

Petr683578

Přesně tak, napsal jsem to samé..ať se Duolingo nesere do Češtiny když ví hovno jak se u nás mluví

July 21, 2019

Alex310JN

XD

August 15, 2019

Jakub_75

Je promne novinka, že želvy jedí rýži a to jsem milovník želv.

October 16, 2015

Nemesis_NaR

Jn, halt je to z části kurzu, kde uživateli bylo představeno 25 slovíček, z toho se tvoří věty těžko. Věřím, že to vy i další uživatelé překousnete, a vydáte se objevovat další slovíčka do dalších lekcí, kde ty věty už začínají být smysluplnější :-)

October 30, 2015

Gaby362737

Nohu se zeptat kdy jse před zvířata atd.používá the a kdy ne ??

August 27, 2017

JanLyko
Mod

Záleží na tom, jestli myslíte živočišný druh, konkrétní stádo nebo jedince. Přehledně to najdete na http://www.helpforenglish.cz/article/2012042001-nazvy-zvirat-a-cleny

August 27, 2017

kyrenka

Ja myslim, ze "zelvy ji" je spisovny vyraz....

June 10, 2017

nueby

Pro nás je směrodatné, že Ústav pro jazyk český Akademie věd ČR si to nemyslí: http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=j%C3%ADst

June 10, 2017

mik301586

Zvířata nejedí, zvířata žerou :)

December 11, 2017

IvanaDivno

Já si to také myslím!

January 27, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.