"Bála se jít lesy."

Překlad:She was afraid to go through the woods.

June 25, 2015

15 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


gramla

Co je špatně na možnosti "She was afraid to walk through forests."?


MayGuy86

Nešlo by uznat i "She was afraid of going through the woods" ?


jgstcd

Zajimava otazka. Vyznamove se "afraid" + infinitiv a "afraid of" + gerundium lisi. Infinitiv se pouziva kdyz se clovek boji neco delat, gerundium kdyz se boji ze se neco stane (nejspis kdyz neco jineho dela). Napriklad "She was afraid to go through the woods because she was afraid of getting lost and then being eaten by bears."


rejlmen

Proč tam musí být člen u "the woods"?


Honza_U

mám stejný dotaz - lesy nejsou nijak specifikovány, dotyčná se patrně bojí jít přes jakékoli lesy..., nikoli jen TY lesy


Lada806051

Už před 2 roky se ptali proč to neuznává i forests, ale dodnes 27.3.19. Nikdo neodpověděl. V čem angličan vnímá rozdíl mezi lesy woods a forests?


heavenlee917333

a napsal jste THE forests?


Martina326409

V ceskem prekladu chybi slovicko přes


Jra68962

She was afraid to go through the woods. Proč je nutný před woods určitý člen? Jedna z největších slabin Duolinga je používání a zdůvodňování používání členů a ukazovacích zájmen. Bohužel.


IvoOdehnal

Může být? She was afraid to go along the woods.


Ivo150846

Along je podél, ale pro preklad je jit lesy. Ale kdyz se boji, jit lesy, boji se asi jit i podél lesa...


Adelajka

Já nerozumím větě. "Bála se jít lesy"není nic. Jakýkoliv překlad, kde je slovo les, ona a sloveso bát se, by tedy měl být uznán.


PavelPrusv

Proč nelze - She worried to go through the woods?


Jirkus4

Vzalo mi to: " she was afraid to go through woods", což jest správně bez určitého členů samozřejmě.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.