1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Is that pot made of plastic?"

"Is that pot made of plastic?"

Translation:Ĉu tiu poto estas el plasto?

June 25, 2015

13 Comments


KainHaart

Kial "Ĉu tiu poto plastas?" estas malprava?


vikungen

Oni kutime faras tion al adjektivoj, ne al substantivoj.


KainHaart

Sed estas adjektivo "plasta", cxu ne?


vikungen

Jes, oni povus diri "Mia poto plastas".

Sed ne en ĉi tiu frazo, ĉar oni uzas alian strukturon:

"Is that pot made of plastic?" (substantivo)

"Is that pot plastic?" (adjektivo)


stephbutler19

I put "estas" first, before pot, and got it wrong. "Cxu tiu estas poto (is the pot) el plasto?"


PatriciaJH

That's "Is that one a pot made of plastic?"


DanielKnis1

Why not "Cxu tiu poto estas farista de plasto?"?


water_color

Because "de" means possession, not material. In Esperanto we say "made from" or rather "is from"


hugoxrosa

I guees you mean "Ĉu tiu poto estas farita el plasto?"

Esperanto uses 'el' prepozicio to indicate material of.


ender753

Mi ne skribis "estas". Mi ne kreas ĝin necesas.


SheilaLind3

Wouldn't that translation be " is that pot of plastic "? Is el enough to mean "made of" in this case?


hugoxrosa

Yes, it is. De 'el' prepozicio is the one to indicate material something is made of.


arkpofadisto

Why tiu and not tio? Is 'pot' considered as a person?

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.