Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Іде дощ."

Переклад:It rains.

3 роки тому

16 коментарів


Alice_Korsun

одобрило it is raining

2 роки тому

MargaritaV31432

Почему по 2 раза повторяются задания ?

3 роки тому

Sharky473854

Потому что вы сделали ошибку в них

1 рік тому

DenGopak

Тому що Ви не правильно його виконали

5 місяців тому

OlegFZ

Прийдеться вчити граматику)

2 роки тому

MrNobilta
MrNobilta

Українською: "падає дощ"

2 роки тому

modelochka

А чому Present Simple, а не Continious?чому не "it is raining"?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Правильно і так, і так. Переклад для цих двох англійських варіантів в українській спільний, тож у завданнях приймаються обидва варіанти (у "Покращенні навичок" завдання з різних тем змішуються і не видно, з якої саме теми дане завдання - Present Simple чи Present Continuous).

1 рік тому

IrinaVoshk

А чому не можна сказати It is rain

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Тому що, It is rain = Це дощ. Але з помилкою, треба артикль - "It is a rain"

А якщо rain - це дієслово, то йому не треба ще одне (is) і потрібна в кінці s (адже it - третя особа однини)

3 роки тому

MisterUH

Додам для більшого розуміння, що буквально переклад такий: Це дощить.

2 роки тому

Georgepetlukh

На рахунок артикля "а". Цей артикль вживається до предметів, які можна порахувати. Дощ можна порахувати? Так, як і цукор, сіль, вода і т.д. Тому в даному випадку, він не може вживатись.

2 роки тому

dmitro22

Я думаю, можна сказати There is rain. Чи не так?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Це означатиме, що "Є (існує) дощ", але не факт, що він йде зараз. :)

1 рік тому

slavikot

а можна казати "go rains"?

2 роки тому

H1lP4

Це калька з української. В англійців дощ не ходить.

2 роки тому

Пов’язані обговорення