1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Іде дощ."

"Іде дощ."

Переклад:It rains.

June 25, 2015

18 коментарів


Alice_Korsun

одобрило it is raining


OlegFZ

Прийдеться вчити граматику)


MargaritaV31432

Почему по 2 раза повторяются задания ?


Sharky473854

Потому что вы сделали ошибку в них


MrNobilta

Українською: "падає дощ"


modelochka

А чому Present Simple, а не Continious?чому не "it is raining"?


Nordry

Правильно і так, і так. Переклад для цих двох англійських варіантів в українській спільний, тож у завданнях приймаються обидва варіанти (у "Покращенні навичок" завдання з різних тем змішуються і не видно, з якої саме теми дане завдання - Present Simple чи Present Continuous).


IrinaVoshk

А чому не можна сказати It is rain


Vinnfred

Тому що, It is rain = Це дощ. Але з помилкою, треба артикль - "It is a rain"

А якщо rain - це дієслово, то йому не треба ще одне (is) і потрібна в кінці s (адже it - третя особа однини)


Georgepetlukh

На рахунок артикля "а". Цей артикль вживається до предметів, які можна порахувати. Дощ можна порахувати? Так, як і цукор, сіль, вода і т.д. Тому в даному випадку, він не може вживатись.


MisterUH

Додам для більшого розуміння, що буквально переклад такий: Це дощить.


dmitro22

Я думаю, можна сказати There is rain. Чи не так?


Nordry

Це означатиме, що "Є (існує) дощ", але не факт, що він йде зараз. :)


slavikot

а можна казати "go rains"?


H1lP4

Це калька з української. В англійців дощ не ходить.


Bohdan581250

Цікавий факт, якщо клікати на "it", то голос озвучує "its".


lizo84

Чому у попередньому завданні Yes, it rain перекладає Так, іде дощ, а у цьому вимагагає Present cont.


Vinnfred

it rains - це ж третя особа однини

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.