"Má on koně?"

Překlad:Does he have a horse?

June 25, 2015

9 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Luka634552

Vždyť u 3 osoby neni have ale has


tatka_
Mod
Plus

U otázky už máte ve třetím tvaru sloveso "does". Pak už je "have" v základním tvaru.


SamotCZE

Jak mám prosím Vás poznat, že myslíte "ty koně" a né "toho koně"?


mirek305156

Proc nemuze byt Does he has horses


tatka_
Mod
Plus

U otázky už máte ve třetím tvaru sloveso "does". Pak už je "have" v základním tvaru.


JaroslavVo8

Lze: Does he have the horses?


tatka_
Mod
Plus

Nelze. Ani v české větě není determinant určující konkrétní/konkrétního koně.


Jana842037

Proč vůbec "do" a kdy se přidává ke slovesu? (omlouvám se za asi elementární neznalost, jsem samouk).


Blaenainde

Proč je někdy have na konci a proč někdy hned za zájmenem osobním Máš dotaz? Má on koně?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.