"He is behind you!"

Fordítás:Mögötted van!

June 25, 2015

8 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Anett471110

Mi a fene????MINDENKI MÖGÖTTEM MÁSZKÁL???????


krisz197

az mért nem jó hogy ő van hátra


Sztankay54

Miért kéne felkiáltania?


Laza496804

Az mièrt nem jò, hogy "ö mögötted van" ?


RzsikaSzab

Itt csak számonkérés van? Tanítás nincs? Honnan tidom, mi mit jelent?


Harga

Ha tudni akarod, jegyezd meg. (Nagyon jó magyarázatok találhatók itt: http://english-site.uw.hu/downloads/kisangol.pdf )


Joe_Bgdn

Komolyan azert nem jó, mert nem raktam a végére felkiáltójelet? Eddig a kérdéseknél se volt gond ha lemaradt s kérdőjel, itt miert baj?


agnes341625

Nem fogafta el a jó válaszomat!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.