1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Це виглядало професійно?"

"Це виглядало професійно?"

Переклад:Did it look professional?

June 25, 2015

14 коментарів


PavloPetro

Чому в "look" немає закінчення "s"? Тобто мало б бути "Did it looks professional?". Це ж однина. Хтось знає, чому так?


George539676

Тому що це минулий час. В минулому це все не діє)) Воно стирає "s"


deniko
Mod
Plus

Так, це правда: -s до дієслова додається лише в одному конкретному часі - Present Simple (=Present Indefinite).

Варто ще додати, що, незалежно від часу, коли ми маємо допоміжне дієслово do у потрібній формі для формування запитання або заперечення, воно запирає на себе і маркер часу, і закінчення -s.

Tom looks tired. Tom does not look tired. Does Tom look tired?

Том виглядає втомленим. Том не виглядає втомленим. Том виглядає втомленим?

Tom looked tired. Tom did not look tired. Did Tom look tired?

Том виглядав втомленим. Том не виглядав втомленим. Том виглядав втомленим?


George539676

Забули про Present Perfect. Там є "has"


deniko
Mod
Plus

Ну, так, там лише одне дієслово міняється з have на has. Згоден, варто було згадати.


Kadr80

Did it look professionally? - не приймає. Чому?


Vinnfred

professionally це прислівник. Англійська в таких випадках вимагає прикметника
виглядати професійним


Bogdan828756

Чи буде правильно: Did it look like professional?


George539676

Ні look like іменник


GoldRiverUA

It has looked professional?


deniko
Mod
Plus

У запитаннях дієслово (у всякому разі, перше дієслово) ставиться перед підметом. Порівняйте:

Твердження: It has looked professional.

Запитання: Has it looked professional?

Або у Past Simple:

Твердження: It looked professional.

Запитання: Did it look professional?


GoldRiverUA

На Дуолінго досить часто використовуються запитання у стверджувальній формі, тому й написав так.


deniko
Mod
Plus

Якщо десь і використовується, це треба виправити. Це іноді допустимо у розмовній мові, але теж не у всіх випадках. Все-таки носій мови, якщо почне формулювати питання ось так:

It has looked professional..

Додасть у кінці:

It has looked professional, hasn't it? (чи не так?)

Або зробить інверсію, навіть у дуже розслабленому діалозі.


GoldRiverUA

Тоді напевно варто виправити, щоб такі, як я, не плуталися при навчанні. Дякую за зворотній зв'язок

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.