"Thousands of leaves fell."

Translation:Miloj da folioj falis.

3 years ago

11 Comments


Smalde
Smalde

Kiam mi vidis vin kun alia viro, miloj da folioj falis. Mia koro ĉesis bati. La vento blovis. Miaj larmoj falis. "Adiaŭ" mi diris al vi. "Adiaŭ" printempo de mia vivo.

3 years ago

Novantico
Novantico

Estas kanto?

2 years ago

Smalde
Smalde

Ne, estas poemo que mi skribis :)

2 years ago

Smalde
Smalde

*ke

2 years ago

salivanto
salivanto

*kiun

1 year ago

AlexanderL24158

Kial 'folioj' ne prenas la akuzativon tie?

1 year ago

idalton88

Ĉar la folioj faras la agon, ne alio agas al ĝi.

1 year ago

ColtonBrev

Why isn't it milaj da folioj?

1 year ago

Novantico
Novantico

"Milaj" would make it an adjective. "Thousands" isn't a descriptive word, it's a quantity - a noun. As such, "miloj" fits the bill better.

1 year ago

ringbark
ringbark

1,000 estas mil - sen O. Kial obloj da 1,000 estas miloj - kun O ?

2 years ago

idalton88

Because plural is -oj

2 years ago
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.