Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ce este norocul?"

Traducere:What is luck?

acum 3 ani

4 comentarii


mihainarciss

Nu trebuia articulat : What is the luck ?

acum 3 ani

codrinn_

Se refera la noroc in general, deci nu trebuia

acum 3 ani

MihaiPepel

Intre noroc si norocul exista o mica diferenta. Noi de aici trebuie sa invatam exprimarea corecta. Astept un comentariu si de la cei care au introdus datele in acest program. Multumesc.

acum 1 an

mariusgabr727607

"Norocul" este articulat. Deci se spune the luch. Lasa-ti explicatiile academice. Poate sugersti mai degraba administratorilor sa modoficae greseala

acum 1 an