Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"She is the woman."

Переклад:Вона - ця жінка.

0
3 роки тому

16 коментарів


oleksandrgoo

Думаю, варто прибрати із вірних відповідей варіант "Вона - жінка."

6
Відповісти3 роки тому

JuliaMolozh

чому?

5
Відповісти3 роки тому

lOP35

Привети

0
Відповісти1 рік тому

3tnc2

І цей is пернкладаєця як є а чому. Це нерахуєця я незнаю мало бути Вона є жінка

5
Відповісти2 роки тому

Olexander2

Тут радше "вона - ця жінка", оскільки "the"

4
Відповісти2 роки тому

Ksenia_m

Дякую

2
Відповісти2 роки тому

Olexander2

прошу :)

1
Відповісти2 роки тому

jrcfna

Скажіть будь ласка чому тут артикль ,,the,,а не ,,а,,?

2
Відповісти12 роки тому

RENEBLANCO3

Jf

0
Відповісти3 роки тому

Nataly2012

Запомніть "the" ніколи не перекладаєтьс

0
Відповісти2 роки тому

dekaterinka

Мене також цікавить відповідь на питання: "Скажіть будь ласка чому тут артикль ,,the,,а не ,,а,,?"

0
Відповісти1 рік тому

Olexander2

Бо вона - не просто жінка, а саме ця, конкретна, єдина і неповторна жінка :)

1
Відповісти1 рік тому

Yaruna9

Я написала ,, Вона жінка'' і мені прийняло хоча писало в відповіді ,,Вона - ця жінка''

0
Відповісти1 рік тому

ZS1p2

Вона тасама жінка

0
Відповісти1 рік тому

Yana307015

Хм

0
Відповісти1 рік тому

Max75354

Вона є ця жінка?

0
Відповісти1 рік тому