1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I am against him."

"I am against him."

Переклад:Я проти нього.

June 27, 2015

14 коментарів


S.Gorokhivskyi

я навпроти нього. Хіба ні?


annddryha

чому навпроти невірно?


EdKzzM

Навпроти (укр.) більше точніше і однозначніше. Вислів "Я проти неї " неоднозначний, це може означати не просторову позицію я і вона але і : 1.Відношення моє до неї, тобто я заперечую її особу чи кандитатуру. Чи взагалі проти її присутності 2 .Може означати що я змагаюсь проти неї ,скажімо в потязі граю з нею в морський бій, при я лежу над нею в купе на верхній полці....


BDeb3

Against - це слово означає позицію розміщення а не спротив. Тому "навпроти" як мінімум має бути добавлено в якості альтернативного варіанту.


Senderle

Має бути "навпроти".


Shved1111

Вже пройшов рік а змін на рахунок "навпроти" не ввели, хоча у випадку коли говорилося про неї (She) вже ввели


Kursyv

Народ, чому навпроти невірно????


OleksandrTunyk

Навпроти точно має бути.


Vitalik796769

Має бути навпроти


Grek12

Відповідь "я є проти нього" мабуть також повинна бути правильною


Single_Seagull

В українській мові майже завжди опускається слово "є". Тож, така конструкція з "є" художньо неправильна.


Anastasia-2012

Grek12 так це правильна відповідь а не навпроти!! (⌐■︶■)


Cami424792

та диктор говорить як мокре горить, не може сказати чітко "him"


sairits

Я навпроти нього.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.