1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I neither read nor write."

"I neither read nor write."

Переклад:Я ні читаю, ні пишу.

June 27, 2015

30 коментарів


D1m4

Сполучник "ані" звучить прекрасно


Sofiusyk

"я не пишу і не читаю" чим цей варіант не підійшов?


zw0d3

Ви не в тому порядку поставили дієслова.


ArtemusG

"And" немає!


Yurii_V

2 (!!!) роки модераторів просять врахувати прекрасний український сполучник "ані" як правильну відповідь. Реакції - нуль!


onDz3

Така відповідь додана. Сама так вводила сьогодні.


Sasha04M

справді а я не знав


vlad.kozak

Чому неможна 'не читаю ні пишу'?!


Fb8U1

Ні..., ні... - це особлива конструкція української (і російської) мови. Та і саме Ні дехто розуміє як неправильне слово. На ньому часто "обламуються". Згадаймо, як тиражувала цей облом Пугачова: "И время НЕ на миг не остановишь".


SofiaVasul

В кожному реченні ви знаходите якусь неправильність, хочете щоб їх змінили на такі варіанти як ви бажаєте. Тут таких речень є дуже багато. Тому я можу з упевненістю сказати що неможливо щоб вони змінили кожне речення.


AndrewRomanuk

Ні читаю, ні пишу... десь в кутку хтось плаче...


w_akula

Питання: чи можна сказати "Я нічого ні читаю, ні пишу", адже "neither" = "жоден"? Якщо можна, то прошу додати варіант


Vinnfred

neither може означати "жоден", але не в цьому випадку. Українська конструкція "ні..,ні" перекладається на англійську як "neither...nor"


ascay

Я ні читаю, ні пишу. Лише розмовляю англійською


fandm77

"Я не вмію ні читати ні писати" - чому не вірно?


jyLb3

Лишне не вмію.


TAMORISE

переплутала місцями я ні пишу ні читаю.Чим цей варіант не підійшов?


Nordry

При виконанні завдань Ви маєте справу з роботом. Він не вміє розпізнавати текст, а лише приймає ті варіанти відповідей, які додані до його бази даних як правильні. Ви без потреби, хоч і ненароком, переставили місцями слова у реченні, тож як йому було розпізнати "правильність" такого варіанту? :)


Val454519

"Я ані читаю ні пишу." - як вам такий варіант?


crQA4

комусь поставлять одиницю)


MaxSlobodi

Сука зробіть шось з цим


RusslanMikhyeyev

Ну і наплутали


lembrg

Найдер? Чи все ж Нідер?


Petrosem

Така конструкція у повсякденному житті зустрічається рідко. Варто замінити це речення на більш часто вживане.


zenhorb

незрозуміле речення


zenhorb

дуже дивне речення


zenkohorb

сполучник ""ані" звучить штучно: варіант-ні не читаю ні не пишу


Vinnfred

За законом подвійного заперечення "ні не читаю ні не пишу" = "читаю і пишу" :)


w_akula

zenkohorb, суб'єктивне і невиправдане твердження ) нормально звучить

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати