1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "To je dobře, že jsme šli do …

"To je dobře, že jsme šli do té restaurace společně."

Překlad:It is good that we have gone to the restaurant together.

June 27, 2015

14 komentářů


Bery022

Proč good a ne well?


nueby

Protože se to tak aspoň sto let neříká. Dnes "it is well" znamená přibližně "je to zdravé/v pořádku", jako že ne nemocné, ale já to slýchám tak v první osobě, I am well, thanks.


Zdenk725099

Opravdu by to tak nešlo říct ? Např. I speak …..very well….se říká, Odpověď na povel...bývá Well...rozumím, dobře a pod. Někde v těchto cvičeních byl odkaz na well / good, kdy well zn. dobře a good zn.dobrý.


ladavala

Podle Ngram Viewer je skoro stejný počet výskytů "It is good that..., it is well that..."


Daniel350515

Proc ne, That is good, that we have gone to the restaurant together?


Maroso7

Sorry, uz viem go, went, gone.


Libor-M

A co "It is fine that we have gone to that restaurant together" - nebylo uznáno


ZdekaSchoo

protože it is fine znamená to je ok nebo to je v pořádku ne to je dobře


Maroso7

preco to neberie "went" ???


PavelPokor

Proč nemůže být: "That is good that we went to the restaurant together." (???)


Duan636214

co je špatně na: It is well, that we have gone to that restaurant together


ZdekaSchoo

it is well je špatně, mělo by to být it is good, berte to jako frázi https://slovnik.seznam.cz/preklad/cesky_anglicky/je%20dob%C5%99e%20%C5%BEe


Linda59214

That is good, that we have gone together to the restaurant - proč je to špatně ?


ZdekaSchoo

kvůli that is good, má to být it is good

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.