"Whereisthepresentation?"

Çeviri:Sunum nerede?

3 yıl önce

19 Yorum


CagatayTaylan

nerede sunum ve sunum nerede arasındaki fark nedir ? dalga mı geçiyorsunuz

2 yıl önce

Emma-lee93

Fark olmayabilir. Fakat "Nerede sunum?" cümlesini hiç kullandınız mı konuşurken, doğal geliyor mu?

2 yıl önce

CagatayTaylan

Doğal gelip gelmemesinin pek bir önemi yok. Benim orada sinirlendiğim nokta test esnasında zaten 3 yanlış hakkımız oluyor ve bu tip şeylerin yanlış sayılması insanın canını sıkıyor. Haklı değil miyim ? Böyle bir kolay soru yüzünden hak kaybediyorum.

2 yıl önce

FevkAli

Sunum diye salladim tuttu :P

1 yıl önce

batuhancan27

tanıtım dedim cevap sunum dedi tanıtım la sunum arasında bir fark yokki buna alternatif cümleler ekleyin lütfen

3 yıl önce

Emma-lee93

Eklendi

3 yıl önce

qwertyali

her sunum bir tanıtım degildir. istisnalar kaideyi bozar bu durumda.

2 yıl önce

cemalinanan

Ben nerde sunulur dedim ,kabul etmedi.tanıtmak,hayali,sunmak maddi gibi.

3 yıl önce

YavuzBitmez

Bune ya ogrenmede lecter profosor universite soruda presentation

1 yıl önce

tuncay685684

Sunum nerede? yazıyorum kabul etmiyor. Kendi cevabına bakıyorum aynı.

1 yıl önce

qwertyali

present ile farkı ne bunun

2 yıl önce

Emma-lee93

Present "sunmak" fiili

2 yıl önce

GurkanBuna

Sergi nerede olmuyormu?

2 yıl önce

Lalisa.manoban56

Olmuyor, sergi 'exhibition' anlamına geliyor.

1 yıl önce

khkhr

Bu sunum nerede olmadı neden acaba?

2 yıl önce

Emma-lee93

"Bu" sözcüğü geçmiyor. BU=THIS

2 yıl önce

mcd86

sergi nerede dedim. sergi olamaz mı

3 yıl önce

Emma-lee93

Hayır, sergi için "exhibition" kullan.

2 yıl önce

Mls740341

Bilmişe bak❗❗

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.