1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My se procházíme podél vody."

"My se procházíme podél vody."

Překlad:We walk along the water.

June 27, 2015

10 komentářů


MikaMyaVre

"as they were awalking by the foamy brim..." nic? proc ne 'BY'?


JarmilaHer

Voda je přeci nepočitatelná


JarmilaHer

Nedala jsem před vodu the


MirkaEberlov

Já ano, protože tam nemůže být "a" a protože se musí procházet podél nějaké určité vody.


Gabriel_eS305

'along' a 'around' aký je v tom rozdiel??


ZdekaSchoo

along=podél around=kolem


Gabriel_eS305

Díky moc, snáď si to zapamätám (ale významovo je to podľa mňa aj tak to isté)


ZdekaSchoo

duolingo chce přesné překlady, ne překlady, které mají stejný nebo podobný význam

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.