"We want breakfast."

Traducere:Noi vrem micul dejun.

June 27, 2015

6 comentarii


Yasmine940774

DETEST!

November 26, 2016

Andrew480689

Lol pisicaMIAUMIAU

August 19, 2017

Ionela_si_denisa

de ce nu sa acceptat Noi dorim micul dejun

August 9, 2016

GoguSteria1

Aplicatia asta e o porcarie!!! La majoritatea are cele proaste raspunsuri si nu le accepta pe cele bune! RAPORT!!!!

July 23, 2017

LuminitaGr7

Corect este Noi vrem mic-dejunul, se articulează substantivul si nu adjectivul!

September 13, 2017

Stefan54094

NOI VREM MANCARE NOI VREM MANCARE =)))

May 28, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.