"Eat!"

Překlad:Jez!

June 27, 2015

18 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

Marsmrloun

Proč tam nemůže být "jíst"?

January 22, 2019

Jan381548

Rozkazovací způsob

January 25, 2019

Pivo001

Šlo by i "jíst," nebo to kvůli tomu vykřičníku nejde?

June 4, 2017

Nemesis_NaR

Nešlo by to, ale vykřičník za to moc nemůže.

Infinitiv (zde "jíst") by se v angličtině řekl "to eat". Jediný slovesný tvar, který je v angličtině osamocený, je práve rozkaz. Proto věta "Eat." (s tečkou stejně jako s vykřičníkem) bude vždy jen a pouze rozkaz "Jez(te)."

June 5, 2017

jiripct_ac

Ale ti nejbrutalnejsi rozkazovaci obvykle rvou "Jist!!!".

May 20, 2018

JiNeern

Ledaskdo taky místo "šéf" řekne "blbec", ale to ještě neznamená, že překladem slova "boss" je slovo "blbec".

August 19, 2018

Vojtaenk

Jo myslím,že to bude kvůli tomu vykřičníku.

August 9, 2018

kacenka9

ne neni. Ctete prosim odpovedi vyse.

August 9, 2018

jiripct_ac

Když 'Eat!' nemûže být 'Jíst!' , jak se potom 'Jíst!' přeloži? https://translate.google.co.uk/#view=home&op=translate&sl=cs&tl=en&text=J%C3%ADst! google tvrdí Jíst! = Eat! a samozřejmě také Eat! = Jíst!

March 10, 2019

Delfin551485

Neslysim poslech,co je spatne? Dekuji Petr.

July 19, 2016

kacenka9

Nastaveni pocitace. To je bohuzel problematika na vasem konci. My s tim nic nenadelame. V nastaveni lze vypnout mikrofon a tak, takze se podivejte tam.

July 27, 2016

HonzaDolei

Napsal jsem eats a ono nic

September 8, 2015

kacenka9

'Eats' je tvar slovesa jist v pritomnem case 3. osoby cisla jednotneho. Takze jste, teoreticky, rekl 'ji'. Coz ale v AJ bez osobniho zajmena nejde.

September 8, 2015

Loveflower4

Proč je v překladu vykřičník?

January 22, 2016

jgstcd

Protoze je uz v originalu. V tom funguje anglictina uplne stejne jako cestina: vykricnik je povolen ale neni povinen. Pravidla jeho pouziti jsou vicemene stejna v obou jazycich.

April 11, 2016

Ta04X3

Jim

November 16, 2016

kacenka9

Ne. Na to by v AJ muselo byt zajmeno 'I', tedy já. Bez osobniho zajmena v AJ nic nejde, na rozdil od cestiny. S jedinou vyjimkou. A tou je prave rozkazovaci zpusob.

November 16, 2016
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.