"Onjezatebou!"

Překlad:He is behind you!

před 3 roky

10 komentářů


Ema39

Nevíte proč mi to neuznalo after?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože "after" znamená "za" míněno časově. Tedy ted jseš na řadě ty a on je na řadě jako další po tobě. A "behind" zas znamená "za" jenom prostorově, tedy že stojí za tebou a chce na tebe bafnout.

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

He is after you je hlavně má na tebe spadeno.

před 3 roky

Novis804763

After=po, potom

před 1 rokem

Lumajs

Mohl bych vědět proč se neuznává "he is for you". Předem díky za odpověď.

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože to moc nic neznamená, stejně jako česká věta "On je pro tebe."

před 2 roky

Lumajs

Díky, hold mi to občas nemyslí :D

před 2 roky

istoxx

Ale ano "On je pro tebe" má vyznam, napr: ked matka poucuje dospelu dceru, ze je pre nu nejaky muz vhodny partner. Zeny o muzoch taketo rozhovory vedu celkom bezne :) Samozrejme este väcsi vyznam to ma, ked sa tam doplnia dalsie slova napr: On je presne pro tebe, alebo on je pro tebe ten pravy atd. ale vyznam to ma aj v tejto jednoduchej verzii, ked sa o tom muzovi uz pred tym rozpravali a z kontextu je jasne o co ide.

před 1 rokem

Nemesis_NaR

No to je sice hezké a i kdybyste mě přesvědčil, tak to bude u této věty stále zcela irelevantní, protože "He is behind you" opravdu neznamená "On je pro tebe (vhodný)"

před 1 rokem

istoxx

Ja som nekomentoval v tomto pripade anglicku vetu z lekcie, ale Vase slova, ze ani v ceskej vete to nic moc neznamena "on je pro tebe". V ceskej a slovenskej gramatike ten vyznam skutocne je mozne najst, cim som chcel len zlahka poukazat na odlisne myslenie nase a anglicke.

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.