1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Яке походження нашого імені?"

"Яке походження нашого імені?"

Переклад:What is the origin of our name?

June 28, 2015

4 коментарі


parbpi

Артиклі - катастрофа


Fb8U1

"Артиклі - катастрофа".

Мені дуже допомогли кілька сторінок у посібнику Драгункіна. В доповненя до правил щодо вживання артиклів, там є два невеликі тексти з чудовими коментарями. Я час від часу заглядаю на стор 132-136 http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf


Julita718155

Чому перед словом origin треба ставити артикль?


TarasHeich

А чому не можна замість origin писати source?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.