1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Яке походження нашого імені?"

"Яке походження нашого імені?"

Переклад:What is the origin of our name?

June 28, 2015

7 коментарів


parbpi

Артиклі - катастрофа


Fb8U1

"Артиклі - катастрофа".

Мені дуже допомогли кілька сторінок у посібнику Драгункіна. В доповненя до правил щодо вживання артиклів, там є два невеликі тексти з чудовими коментарями. Я час від часу заглядаю на стор 132-136 http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf


denys.ko

мені здається що такий варіант теж можливий: what is your name's origin підкажіть, будь-ласка, чи це так?


Vinnfred

Зазвичай для неістот використовується конструкція з of замість присвійного s (там є, правда, деякі винятки)


denys.ko

дякую! тобто для істот така конструкція можлива, а для не істот краще утриматись.


Vinnfred

Для істот - це стандартна конструкція. Плюс, для того, що ви вирішили персоніфікувати, а також, якщо якась неістота є центральною темою вашої розповіді (мабуть тому, що так просто коротше ;)


alex_tv80

your - ваше / твоє, а тут - наше

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.