1. Forum
  2. >
  3. Topic: Ukrainian
  4. >
  5. "These people are smart becau…

"These people are smart because they read books."

Translation:Ці люди розумні, тому що вони читають книги.

June 28, 2015

4 Comments


self-vampire

Я українка, отже повірте мені, що "тому що" і "бо" - синоніми. I'm ukrainian, so trust me and believe that "тому що" and "бо" are synonyms.


sagitta145

і?... Якщо ти маєш на увазі, що "бо" не зарахувалося як правильна відповідь, тицьни кнопочку "report", можна сюди не коментувати. Якщо просто хочеш цікавий факт розповісти людям, то чому тоді "believe me" :)


self-vampire

вибач, просто не помітила. багато разів


sagitta145

та все ок ;) "бо" і справді interchangeable з "тому що"

Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.