"These people are smart because they read books."

Translation:Ці люди розумні, тому що вони читають книги.

June 28, 2015

4 Comments


self-vampire

Я українка, отже повірте мені, що "тому що" і "бо" - синоніми. I'm ukrainian, so trust me and believe that "тому що" and "бо" are synonyms.

June 28, 2015

sagitta145

і?... Якщо ти маєш на увазі, що "бо" не зарахувалося як правильна відповідь, тицьни кнопочку "report", можна сюди не коментувати. Якщо просто хочеш цікавий факт розповісти людям, то чому тоді "believe me" :)

June 28, 2015

self-vampire

вибач, просто не помітила. багато разів

June 28, 2015

sagitta145

та все ок ;) "бо" і справді interchangeable з "тому що"

June 28, 2015
Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.