"These people are smart because they read books."

Translation:Ці люди розумні, тому що вони читають книги.

3 years ago

4 Comments


self-vampire
self-vampire

Я українка, отже повірте мені, що "тому що" і "бо" - синоніми. I'm ukrainian, so trust me and believe that "тому що" and "бо" are synonyms.

3 years ago

sagitta145
sagitta145
Mod

і?... Якщо ти маєш на увазі, що "бо" не зарахувалося як правильна відповідь, тицьни кнопочку "report", можна сюди не коментувати. Якщо просто хочеш цікавий факт розповісти людям, то чому тоді "believe me" :)

3 years ago

self-vampire
self-vampire

вибач, просто не помітила. багато разів

3 years ago

sagitta145
sagitta145
Mod

та все ок ;) "бо" і справді interchangeable з "тому що"

3 years ago
Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.