"The role"

الترجمة:الدور

June 28, 2015

11 تعليقًا


Salwa763560

roll and role, are the same sound الكلمتات نفس النطق كيف لى ان اعرف الفرق فى النطق


sho589986

لا فى اختلاف فى النطق roll تنطق رول لكن role تنطق روول بنطول فى ال o شويه اكتبيهم هلى جوجل ترانسليت وحلولى تلاحظى الفرق


AmmarKing1

I didn't hear the l.....i heard it as row....


hisham697556

القاعدة تكتب rule


Eilaf203128

انا م سمعت كويس سمعتها "رو"


Rosered289159

The turn = The role نفس المعنى


issam63992

i do not think so. What is your role in this problem


ahmedhassanienah

القاعدة what is wrong


kingkareem6

القاعدة مش موجوده أساسا

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.