1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have eighty shirts."

"I have eighty shirts."

Çeviri:Benim seksen tane gömleğim var.

June 28, 2015

15 Yorum


zentibet

Çok teşekkür ederiz ücretsiz olarak bu siteyi bizlere sunuyorsunuz da lütfen ingilizce dili içerisindeki seslendirmelere biraz daha dikkat ediniz. Seslendiren bayanın ne dediği anlaşılamamaktadır... Çalışmalarınızın ve başarılarınızın devamını temenni ederim...


Selcen_Ozturk

telaffuz mükemmele yakın. O yüzden sizlerin bol bol dinleyerek dinleme becerinizi geliştirmeniz gerekmekte. Maalesef daha önce bol bol Türk eğitmen ve öğretmenlerden duyduğunuz için farklı geliyor ama doğrusu bu şekilde


.TheOreo

Sonunda telaffuzla ilgili doğru bir yorum


Alparslan_IC

Zentibet, size tavsiyem eski filmleri izleyin (yabancı olabilir -80'ler 90'lar); hem eğlenirsiniz hem de öğrenirsiniz hem de İngilizceniz gelişir. Bu arada hiçbir zaman Türkçe dublaj bir film izlemeyin. (Eski filmlerde kullanılan dil eski olabileceğinden -geçersiz- yeni filmleri izlemeniz daha iyi olacaktır. -dil açısından-)


smailGeici

Gayet başarılı.Ne İngilizce ler duydu bu kulaklar.Araplar, Afrikalılar mı konuşsa iyi.Tavsiye etmem.


FeyzaSzgn

Oku o zaman yani boşuna mı yazmışlar. İngilizce konuşurken eighty yi biz öyle telaffuz ediyoruz.


anadolukartal

seksen değişi çok değişik yada bana öğle geldi


kedicim

Bencede hic anlasilmiyor net degil daha onceki seslendirmelerde kullanilan ses daha iyiydi


xD3cfblw

Bende doğru cevap sekiz0 gömleğim var dedi


beyazmurti

Because I'm a shirt salesman.


SunayKeser

Seksen gömlek!!Bence mağaza açmalısınız


BirMaynak

Napcan kardeşim o kadar gömleği ya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.