1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have eighty shirts."

"I have eighty shirts."

Çeviri:Benim seksen tane gömleğim var.

June 28, 2015

14 Yorum


zentibet

Çok teşekkür ederiz ücretsiz olarak bu siteyi bizlere sunuyorsunuz da lütfen ingilizce dili içerisindeki seslendirmelere biraz daha dikkat ediniz. Seslendiren bayanın ne dediği anlaşılamamaktadır... Çalışmalarınızın ve başarılarınızın devamını temenni ederim...


Selcen_Ozturk

telaffuz mükemmele yakın. O yüzden sizlerin bol bol dinleyerek dinleme becerinizi geliştirmeniz gerekmekte. Maalesef daha önce bol bol Türk eğitmen ve öğretmenlerden duyduğunuz için farklı geliyor ama doğrusu bu şekilde


Lisa_Jisoo

Evet. bşzim öğtetmenler ama tam kınuşuyo yani anlaşılır bu kadın siz anlamıyosunuz


rana_ozcn

Sonunda telaffuzla ilgili doğru bir yorum


Alparslan_IC

Zentibet, size tavsiyem eski filmleri izleyin (yabancı) 80'ler 90'lar; hem eğlenirsiniz, hem öğrenirsiniz hem de İngilizceniz gelişir. Bu arada hiçbir zaman Türkçe dublaj bir film izlemeyin.


smailGeici

Gayet başarılı.Ne İngilizce ler duydu bu kulaklar.Araplar, Afrikalılar mı konuşsa iyi.Tavsiye etmem.


anadolukartal

seksen değişi çok değişik yada bana öğle geldi


kedicim

Bencede hic anlasilmiyor net degil daha onceki seslendirmelerde kullanilan ses daha iyiydi


xD3cfblw

Bende doğru cevap sekiz0 gömleğim var dedi


sonterekeme

Tabi ben manyağım ya seksen gömlegi seksen günde devri alemde giyeceğim hey Allahım :)


beyazmurti

Because I'm a shirt salesman.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.