"Він має коней."

Переклад:He has horses.

3 роки тому

12 коментарів


TerryChuiko

Він має коней)

3 роки тому

Anastasiya735715

А чому has а не have?!

3 роки тому

lClb4

Тому що have тільки до "I" і до множини

1 рік тому

Maria461786

Напевно тому що "коней"

1 рік тому

zBmC6

Коли він,вона, воно то has

5 місяців тому

55537049

Тому що ти дибілка

2 роки тому

TaniaDumen

Хах

1 рік тому

892O

Чому зараз вимагає саме "He has got horses", та не дає використати просто "has"?

10 місяців тому

zhabokryk.

А чого got???

3 роки тому

PsyS

Я теж не можу зрозуміти чому "has" в одній пропозиції схожого змісту пише, що правильно - have, в другій - has

3 роки тому

Kristin_v

Has використовується тільки з третьою особою однини (he, she, it) в інших випадках - have, навіть з тр.особою множини (they)

3 роки тому

VRyabenkiy

Бувають слова однакові в англійській мові.

3 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.