"V mé knize dějepisu je hodně obrázků."

Překlad:There are many images in my history book.

před 3 roky

6 komentářů


illestVillain

Je možné? -There are a lot of images in my history book.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Pridal jsem. Diky.

před 3 roky

Ondej308029

A slo by: in my book of the history is a many images.....?

před 1 rokem

JanVaek4

"obrázků" nabízí nápověda překlad obraz, obrázek

před 1 měsícem

Lada806051

Neznamená ten anglický překlad spíš opak té české věty? Místo v mé knize dějepisu je hodně obrázků, tak There are many images in my history book znamená spíše je hodně obrázků v mé knize dějepisu. Nebo se mýlím, když jsem to přeložila takto. In my historical book there are many pictures., ale to mi neuznalo.

před 2 týdny

Jra68962

There are lot of pictures in my history book. Proč je to špatně??

před 2 dny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.