"Ty piješ víno."

Překlad:You drink wine.

June 28, 2015

5 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


sysel86

Jakto že se zde nepoužívá člen " a wine"


ValaCZE

Protože víno je tekutina a ta je nepočitatelná, proto nepoužívá neurčitý člen.


jirkakarab

Jak to že se tady nedělá přítomní čas drinking teť pije


kacenka9

Přítomný čas je jak "she drinks wine", tak "She is drinking wine". Obojí uznáváme. Jedno znamená, že ona pije víno (tedy, že jej má ráda a dá si sem tam skleničku) a druhé, že teď zrovna drží v ruce skleničku a popíjí.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.