Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ty piješ víno."

Překlad:You drink wine.

před 3 roky

5 komentářů


sysel86

Jakto že se zde nepoužívá člen " a wine"

před 3 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Protože víno je tekutina a ta je nepočitatelná, proto nepoužívá neurčitý člen.

před 3 roky

jirkakarab

Jak to že se tady nedělá přítomní čas drinking teť pije

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Přítomný čas je jak "she drinks wine", tak "She is drinking wine". Obojí uznáváme. Jedno znamená, že ona pije víno (tedy, že jej má ráda a dá si sem tam skleničku) a druhé, že teď zrovna drží v ruce skleničku a popíjí.

před 2 roky

ValerieBar46494

?

před 1 rokem