1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She has small feet."

"She has small feet."

Çeviri:Onun küçük ayakları var.

June 29, 2015

11 Yorum


doan355861

Foot'un çoğulu feet mi

January 31, 2016

haloogle

O ufak ayaklara sahip neden kabul edilmiyor

June 29, 2015

Emma-lee93

Raporla

July 7, 2015

aybaladogan

feet'in okunuşu ile fit'in ingilizce okunuşu arasındaki farkı nasıl ayırt edebiliriz?

February 16, 2016

Emma-lee93

Bunun için forvo'dan yararlanabilirsiniz: http://tr.forvo.com/

May 28, 2016

sude.cameron

Harika bir site, teşekkürler

September 28, 2019

jeagersbasement

Feet'i uzatarak okursun, fit düz fit diye okursun. Feet, ''fiğit'' gibi okunur. Telefonumda fonemik alfabe olsaydi yazabilirdim. İnternetten fonemik alfabeye bakabilirisin, yardımcı olacaktır.

April 30, 2016

megastar33

UZATARAK SÖYLEMEK VE KISALTARAK SÖYLEMEK

May 23, 2016

NuriCanAta

Emma Lee She yerine her olması gerekmez miydi? She >> O Her >> Onun

October 22, 2016

NuriCanAta

YOKSA CÜMLENİN NET ANLAMI " O KÜÇÜK AYAKLARA SAHİP" Mİ?

October 22, 2016

NuriCanAta

HAS HER LİTTLE FEET

ONUN KÜÇÜK AYAKLARI VAR

October 22, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.