1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ти п'єш жовтий сік."

"Ти п'єш жовтий сік."

Переклад:You drink a yellow juice.

June 29, 2015

17 коментарів


MCTantra

Чому в реченні стоїть артикль а - він не ставиться перед необчислювальними іменниками та займенниками?


Vinnfred

Якщо йде мова про порцію якоїсь страви, то тоді можна вжити артикль


IhorGorobe

Як можна запамятати скільки винятків?


Vinnfred

Артикль вживається з тим, що можна полічити. А їжа може бути у порції, які полічити можна. Тобто a juice - це порція соку (склянка, пакетик)


MARSHAL2000

Коли кажуть "a yellow juice" то мають на увазі що п'ють лише одну склянку жовтого сіку, а не дві чи три склянки! Тому і артикль -а. Наприклад: Give me a coffee, please. І вам принесуть лише одну порцію кави))


Ruslan221955

В мене був аналогічний випадок зворотнього перекладу, і коли я поставив "а" викинуло помилку, що це не вірно, тому прошу виправити.


Viktoria243837

Я підтримую, що артикль нe ставиться пeрeд словом сік, а порціі вимірюються чашками або склянками, алe нe рідиною. Було б зрозуміло, якби йшла мова про склянку соку. Тоді так, а чому стоіть артикль в даному випадку?


Irynaya

У цьому ж тесті випало речення "Я п'ю помаранчевий сік". У ньому за помилку сприйняло артикль, в коментарях пояснили, що сік - незлічувальний іменник. То як все-таки правильно?


AlexHavryliv

На скільки мені відомо артикиль "a" в даному випадку перекладаєтьсяк "якийсь", тобто сік жовтий , але ви не знаєте що це за сік( який в нього смак) А коли пише апельсиновий сік, то артикиль не ставиться, оскільки вам відомо що це за сік..


[заблокований користувач]

    Чому I drink the orange juice правильно, а тут із the неправильно, натомість вжито a?


vend777

    чомуартикль "а", а не "an" наступне слово ж починається з голосної?


Plauntago

    Бо "йелоу" починається не з "е", а з "й". :) Йотовані рахуються як приголосні.


basmur

    Йотовані букви (а не звуки) є лише в кирилиці. Вони позначають поєднання приголосний (йот) + голосний (у, е, і, а).


Plauntago

    Напишіть транскрипцію слова "yellow".


basmur

    Українським правописом буде «єлов». Можна також записати як «йелов», але в цьому немає сенсу, бо буква «є» завжди на початку слова позначає сполучення звуків «й+е».

    Передавати «w» буквою «у» неправильно, бо цей звук є приголосним, і до звуку «у» має такий самий стосунок, як звук «й» до звуку «і». В українській мові ми записуємо звук, який в англійській позначає буква «w», буквою «в», коли вона стоїть після голосного або перед приголосним, як у словах «буВ», «ВпаВ», «зробиВ», «маВпа» тощо.


Forost1

    Чому не можна запитати Do you drink...


Vinnfred

    Запитати можна. Але наведене тут речення не є запитанням

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
    Розпочати