1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ти п'єш жовтий сік."

"Ти п'єш жовтий сік."

Переклад:You drink a yellow juice.

June 29, 2015

7 коментарів


MCTantra

Чому в реченні стоїть артикль а - він не ставиться перед необчислювальними іменниками та займенниками?


Vinnfred

Якщо йде мова про порцію якоїсь страви, то тоді можна вжити артикль


IhorGorobe

Як можна запамятати скільки винятків?


Vinnfred

Артикль вживається з тим, що можна полічити. А їжа може бути у порції, які полічити можна. Тобто a juice - це порція соку (склянка, пакетик)


MARSHAL2000

Коли кажуть "a yellow juice" то мають на увазі що п'ють лише одну склянку жовтого сіку, а не дві чи три склянки! Тому і артикль -а. Наприклад: Give me a coffee, please. І вам принесуть лише одну порцію кави))


Viktoria243837

Я підтримую, що артикль нe ставиться пeрeд словом сік, а порціі вимірюються чашками або склянками, алe нe рідиною. Було б зрозуміло, якби йшла мова про склянку соку. Тоді так, а чому стоіть артикль в даному випадку?


Irynaya

У цьому ж тесті випало речення "Я п'ю помаранчевий сік". У ньому за помилку сприйняло артикль, в коментарях пояснили, що сік - незлічувальний іменник. То як все-таки правильно?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.