"Irunonceaweek."

Traducere:Eu alerg o dată pe săptămână.

acum 3 ani

4 comentarii


GeorgeRDK

Normele Academiei Române din 2005 s-a pronunțat în astfel de cazuri, corect este ”odată”, fiind cazul unui singur adverb (”o” luat separat nu este adverb). Dar nu-i bai, în cele mai multe cazuri discutate pe acest forum au dreptate cei de la Duolingo.

acum 3 ani

MihaiBrnza

Este gresit "alerg o data pe saptamana"... Corect este doar ...eu alerg odata pe saptamana...

acum 2 ani

lau850681

Alerg o dată pe săptămână. Nu de doua, nu de trei ori.Candva, odată poate o sa alerg o dată :) . "O dată " se pare ca e numeral adverbial

acum 1 an

nenea_titi

Eu consider că în acest context, corect este "o dată" de oarece este un numeral, "odată" este adverb similar cu " cândva" . Adică odată sau altădată, cândva sau altcândva de exemplu.

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.