"It rains!"

Traducere:Plouă!

June 29, 2015

7 comentarii
Această discuție este blocată.


looperonline

De ce se foloseste "s"?


codrinn_

Verbele la persoana a III-a (he, she, it) primesc "s" la sfarsit.


Andreea309045

Pentru că la persoana a 3-a se pune "s" la sfârșit


VasileMidr1

De ce ''It''?Adica inteleg ca trebuie,dar cum se subintelege?


clopionut

In limba engleza, HE si She se folosesc atunci cand te referi la o persoana. IT se foloseshte atunci cand te referi la altceva(obiecte, fenomene ale naturii, animale, etc.)


andrandrusca

În engleză subiectul este OBLIGATORIU. Singura variantă în care subiectul este neexprimat ar fi la propozițiile în vocativ: "Read the newspaper!"

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.