Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"It started three weeks ago."

Переклад:Це почалося три тижні тому.

0
3 роки тому

16 коментарів


OlenaV.

це почалося три тижні назад - у чому помилка? дякую

8
Відповісти12 роки тому

Nordry
Nordry

Помилка у слові "назад" - калька з подібного типу речень у російській мові ("несколько лет назад"). Українською правильно буде "кілька років тому" ( у даному випадку "три тижні тому").

9
Відповісти2 роки тому

Katya145503.

У мене теж так

0
Відповісти9 місяців тому

Galyaown

а чому не Pr.Perfect ?

4
Відповісти2 роки тому

Klimmir

А можна це речення сказати у Перфекті?

2
Відповісти3 роки тому

W6Ia1

Написав цифрою три ,завважало як помилку

2
Відповісти1 рік тому

Yulia_Kovalova

Це Past Simple, а треба у Present Perfect, тому правильно буде - "It has started three weeks ago"

0
Відповісти2 роки тому

Nordry
Nordry

Я думаю, тут слід врахувати наступний момент, а саме: нас вчили, що є два найпоширеніших випадки використання Present Perfect: 1) Невизначений час перед теперішнім моментом - Present Perfect використовується зазвичай для опису події, що сталася відносно недавно і в невизначений час. Використання наступних таких слів як yesterday, one year ago, last week, at that moment, that day, one day та інших у Present Perfect заборонено, оскільки при використанні цього часу акцент ставиться на досвіді, а не на часі, коли відбулася подія. 2) Дія відбувається по сьогоднішній день. В даному випадку теперішній доконаний час описує дію, що розпочалася в минулому і триває до цих пір. При цьому характерним є використання фраз типу for five minutes, for two weeks, since Monday та інших.

Але є ще й ТРЕТІЙ варіант вживання Present Perfect - Present Perfect Passive, для якого характерний пасивний стан дієслова в англійській мові. Підмет виступає не як суб’єкт дії, а як об’єкт, дії якого виражені дієсловом, що виступає в пасивному стані. Passive Voice демонструє, що людина або яка-небудь річ, що виступає підметом в реченні, відчуває дію на собі. Тобто, питання ставиться не "хто що робить?", а "що робиться над ким/чим?" Зазвичай Passive Voice використовується у випадках, коли коли суб’єкт, що виконує дію, невідомий або не є важливим чи актуальним. Якщо суб’єкт дії відомий, то перед ним ставиться частка by. Наприклад: Once a week, the house is cleaned by Tom. – Раз на тиждень Том прибирає будинок. Як ви помітили, в українському перекладі вжито активний стан дієслова. Пасивний стан англійської мови не завжди потрібно перекладати пасивом на українську якщо ви бачите, що зміст речення буде виглядати дивакуватим.

Як бачите, тут ми маємо саме третій випадок, тому це все ж Present Perfect, а не Past Simple

8
Відповісти52 роки тому

Yulia_Kovalova

Дуже дякую Вам за розгорнутий коментар!))

2
Відповісти2 роки тому

NN1982
NN1982

Якщо вказаний конкретний час, то це Past Simple

2
Відповісти2 роки тому

Yulia_Kovalova

В тому то й справа, що це було завжання на Present Perfect :)

0
Відповісти2 роки тому

NN1982
NN1982

Можливо розробники ставили за мету навчити нас розрізняти ці два часи... Коли вживається Past Simple, а коли Present Perfect....

2
Відповісти2 роки тому

Yulia_Kovalova

Можливо :) в будь якому разі, я задоволена програмою :) І дякую Вам, що відгукнулися на мій коммент)) Гарного вечора))

0
Відповісти2 роки тому

DdAs6

Воно почалось три тижні тому - чому не правильно? Наприклад: свято почалось 3 тижні тому

0
Відповісти1 рік тому

ViktorDudn

Це почалося три неділі тому

0
Відповісти5 місяців тому

Pepsovych

Це - те саме, що замість "три роки тому" сказати "три осені тому". Неділя - сьомий (в Україні) день тижня. Тиждень - 7 днів.

0
Відповісти1 місяць тому