Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Zkoušel otevřít ty dveře."

Překlad:He tried opening the door.

před 3 roky

8 komentářů


Marian348349

Není náhodou překlad "he tried opening the door" do čj "zkoušel otvírání těch dveří"? (např. servisman) A děkuji jgstcd za poučku, že bez "to" to nejde...

před 11 měsíci

MilanShiva

"He tried open the door." To nelze? :)

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Kdy infinitiv potrebuje a kdy nepotrebuje "to" je ponekud komplikovane, ale tady potrebuje. Takze varianta s infinitivem je "He tried to open the door."

před 3 roky

AxnarThema

Jenze variantu s infinitivem to nebere

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Mne to bere.

před 2 roky

MilanShiva

Aha!

před 3 roky

Kristyna304057

Proc je tam pouzito 'opening', co to presne v teto vete znamena? dekuji

před 1 rokem

TomasK.7

tried to open?

před 3 měsíci