1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Що тут відбувається?"

"Що тут відбувається?"

Переклад:What is happening here?

June 30, 2015

13 коментарів


Rbise1

Можна написати What is going on here


deniko
Mod
Plus

Так, це гарний переклад.


Oleh348342

What's going here?


denys.ko

чи можливий варіант:"what are doing here"


Vinnfred

А ви помітили, що загубили підмет? ;)


denys.ko

чесно кажучи, ні. :( але я не бачу підмета і у правильному перекладі, ті самі слова, той самий порядок. я знаю, що мені треба ретельно розжувати, але, нажаль, я не бачу різниці крім слова doing.


Vinnfred

Ну, для початку, doing - це не "відбуватись". Це "робити щось". Отже, для перекладу "Що тут відбувається?" воно не годиться.

Щодо вашого речення, то воно, навіть якщо забути про переклад, є граматично неправильним.

Happening - неперехідне дієслово (у нього не може бути додатка), на відміну від doing, яке вимагає додатка у англійській (хтось повинен робити щось).

Тому коли ви кажете What is happening?, зрозуміло, що ви запитуєте про підмет (а у даному реченні їм по суті є питальне слово what).

А ось "what are doing here" - це виглядає як запитання про те, ким є додаток. В такому випадку слід додати підмет: What we are doing here (Що ми тут робимо?). Якщо хочете запитати про підмет, додайте додаток і поставте питальне слово для істот - Who is doing it? (Хто це робить?).


denys.ko

дякую, тепер усе набагато зрозуміліше :) окрема подяка за вашу працю!


ihor299946

Що тут сталося?


deniko
Mod
Plus

Це минулий час, а в англійському реченні щось відбувається просто зараз.


DemyanD

"What is doing here?" Чому не підходить.


deniko
Mod
Plus

Це речення англійською, на жаль, нічого не означає.

"Що тут відбувається" можна перекласти What is happening here?, What is going on here?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.