Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ona volá policii."

Překlad:She calls the police.

0
před 3 roky

2 komentáře


Vlcek1942

Poprosím o vysvětlení, proč se u police "the police" vždy píše člen. Je nějaká věta, kde by se člen u "police" nemusel uvádět?

2
Odpovědětpřed 3 roky

jgstcd
jgstcd

Anglictina je velmi pruzna co se tyce slovni druhy. Konkretne "police" muze fungovat jako podstatne jmeno, pridavne jmeno, i sloveso. Kdyz je pridavne jmeno nebo sloveso nemuze mit clen, ale jako podstatne jmeno ma to (skoro) vzdy urcity clen. Vynecha se to nekdy v situacich kde se vseobecne zkracuje, jako treba titulky v novinach, ale jinak mi nenapada vyjmku.

2
Odpovědětpřed 3 roky