"The animals drink water."

Překlad:Ta zvířata pijí vodu.

June 30, 2015

7 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

ankolif

preklad: zvěř pije vodu je špatně proč?

June 30, 2015

ValaCZE

Protože za zvěř se považují pouze divoká zvířata, kdežto tady se myslí všechna zvířata dohromady (divoká i domácí).

June 30, 2015

Jozef91

Tie zvieratá pijú vodu!

June 25, 2018

endless_sleeper

Kvízová otázka: Co myslíte, že znamená následující slovní spojení: 'kurz angličtiny pro česky mluvící?'

June 25, 2018

Jozef91

Začínal som z duolingom v časoch, keď bol lingot jediné platidlo a nebol zasraný reklamami. Vtedy bolo moto aplikácie learnlanguages for free a to vaše spomínané kurz Eng pre CZ hovoriacich je jediná príbuzná alternatíva pretože tu neni Slovenčina.

June 26, 2018

vepk1

Proč mi tam nenechájí zvířátka.

January 6, 2016

Ema19141

Je to zdrobnělina. Nevím proč to tam nenechají.

September 6, 2017
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.