1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The animals drink water."

"The animals drink water."

Překlad:Ta zvířata pijí vodu.

June 30, 2015

7 komentářů


ankolif

preklad: zvěř pije vodu je špatně proč?


ValaCZE

Protože za zvěř se považují pouze divoká zvířata, kdežto tady se myslí všechna zvířata dohromady (divoká i domácí).


EmiliaPage5

Ti zvierata piju vodu


ZdekaSchoo

to není česky


[deaktivovaný uživatel]

    Tie zvieratá pijú vodu!


endless_sleeper

    Kvízová otázka: Co myslíte, že znamená následující slovní spojení: 'kurz angličtiny pro česky mluvící?'


    [deaktivovaný uživatel]

      Začínal som z duolingom v časoch, keď bol lingot jediné platidlo a nebol zasraný reklamami. Vtedy bolo moto aplikácie learnlanguages for free a to vaše spomínané kurz Eng pre CZ hovoriacich je jediná príbuzná alternatíva pretože tu neni Slovenčina.

      Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.