A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ő nem egy színésznő, hanem egy modell."

Fordítás:She is not an actress, but she is a model.

3 éve

4 hozzászólás


marton44

Beugratos kerdes a vagy an hat az an mert maganhangzo elotte vagy masalhangzo a vagy an szoval ezekre is oda kell figyelni nagyon

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Bizony, magánhangzó előtt "an", mássalhangzó előtt "a". Általában. Merthogy ez is érdekesebb ennél, a kiejtés sem mindegy, Pl. "a hospital" de "an hour". Welcome to the beautiful land of bloody English grammar!:-)

3 éve

tapsyhapsy

Minek ide a "but"? She is not an actress, she is a model.

3 éve

Szigerzsi

tapsyhapsy: Szerintem is -máskor így szerepelt a példamondatban!!!

7 hónapja