A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Cukrot használok."

Fordítás:I use sugar.

3 éve

21 hozzászólás


margitsumser

Nem értem miért használja a cukor szó helyett az étel megnevezést,és az use helyett a make szót. Azt gondolnám , hogy a helyes fordítása annak hogy " cukrot használok"= "I use sugar " "We make food" lenne a jó válasz. Miért? Kérlek segítsetek.

1 éve

AdrimacsMa

A határozott névelő a cukor előtt miért hiba?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

A cukrot használom.

3 éve

AdrimacsMa

Tehát akkor ha magyarban kiteszem a határozott névelőt mint pl. a mondatodon felül "Használom a cukrot" akkor lehet angolban is. Köszönöm a gyors választ :-)!

3 éve

Kittii13

Az elobbi felafarbn ugy volt a mondat h i sugar use... Itt igy irtam es nem fogadta el...

3 éve

Nono128

Elég bolond néha a Doulingo, hát de mit mondjak egy kitünő angolos rájön az apró hibákra!!! Egy kezdő angolosnak miért nem rakják beleva számokat! Sztem bővíthenék több témàval!

2 éve

_Baben_

Cukrot használok. (I use sugar) Megoldás a duo szerint. We make food. (Ételt készítünk). :D XD Jelentem. Jelentse akinek szintén ez jött ki, javítsák minnél hamarabb!!! ;)

1 éve

minerva-chii

Egyetlen mondat sem a Cukrot használok volt, mert mindegyik többesszámmal kezdődött, kapásból :)

1 éve

fanaatm

Teljesen rossz megoldasok voltak beteve, we make food meg we make a meal.

1 éve

hollikevel1

Csak fel cseréltem a" use sugar"-t és nem jó

2 éve

KatalinPapp1

Alany, állítmány a sorrend kijelentő mondatban...

2 éve

LajosHorvath68

Ez a kérdés ezekhez a válaszokhoz nem biztos hogy stimmel :(

1 éve

margitsumser

Ez volt megadva. A 3 választható válaszok közül egyikben sem szerepelt a cukor szó !

1 éve

Betty318817

én is úgy láttam :)

1 éve

Betty318817

bocsi, de hol van ebben a mondatban a cukor?

1 éve

margitsumser

"Cukrot használok." Fordítás: We make food. A kérdésnél cukor. A válaszban pedig meal vagy food szerepel választhatóként

1 éve

_Baben_

Nem csak a cukor és a meal tér el hanem az egész mondat!!!! Én,Mi; használok,készítünk; cukrot,ételt.

1 éve

MaraArato

Ez javitani kellene.

1 éve

Mermirmur

A megoldásban egészen más válaszok vannak tévedésből. Kérlek, javítsátok ki. Köszönjük!

1 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

KIjavítottam. Nem nagyon értem, ez valami programhiba lehet, egy teljesen más mondat megoldásai szerpeltek.

1 éve

DittaFirst

Köszönjük szépen a gyors segítséget!!!

1 éve