1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "He turned to the right."

"He turned to the right."

Μετάφραση:Αυτός έστριψε δεξιά.

July 1, 2015

10 σχόλια


wchargin

Can we not say "στα δεξιά"?


panagiotis_ts

No, here the preposition "στα" isn't necessary. :-)


NikolaosVafeidis

It doesn't mean it's wrong. As a matter of fact we can say "he turned right" and "he turned to the right" and though they have similar meanings, they are not the same. The answer "στα" should be right as well. So yes, we can say στα δεξιά and as a matter of fact it is the most proper answer.


wchargin

Σ'ευχαριστώ!


Nikos140615

Όταν χρησιμοποιείς κάτι που δεν είναι απαραίτητο δε σημαίνει ότι είναι και λάθος!


Nikos140615

Το "προς τα δεξιά" σωστό! Το "στα δεξιά" λάθος!


Savvas060118

στα δεξιά έπρεπε να είναι επίσης σωστό.


0b9h6

Turned =εστριψε, έγινε κόκκινος, αναψε Μια λέξη με πολλές εννοιες Σε τρελαίνει λιγο!


jaye16

Δείτε εδώ για να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε πάντα την ακριβή λέξη για κάθε μετάφραση.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες για το πώς να δουλεύεις στο Duolingo.

1.Χρησιμοποιήστε τις "Drop-Down HINTS" δηλαδή περάστε τον κέρσορα πάνω από τη λέξη που θέλετε να μεταφράσετε και θα εμφανιστεί μια λίστα μεταφράσεων. Πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε την κορυφαία λέξη

2.Διαβάζετε πάντα τα σχόλια που υπάρχουν πριν δημοσιεύσετε το δικό σας σχόλιο.

3.Εάν η απάντησή σας απορρίφθηκε πρέπει να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ. Με την ΑΝΑΦΟΡΑ, μπορούμε να δούμε ολόκληρη την πρόταση σας.


ZgDp17

Μπορούμε να πούμε προς τα δεξιά?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.