1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She is a negative woman."

"She is a negative woman."

Переклад:Вона негативна жінка.

July 1, 2015

10 коментарів


valery673507

Я написала "Вона є негативною жінкою". Хіба я помилилась? Це ж теж саме, що й "Вона негативна жінка"...


MisterUH

Можна сказати Вона погана жінка ?


Vinnfred

Але ж ми не знаємо цього про неї :)
Негативна - у своєму ставленні до життя, песимістична


Slavko740840

Погана це bad


psihiart

А чому тут неозначений артикль?


Sofrau74

Поганий-bad


Stanjclav

Вона неприємна жінка ! - хіба не правильно?


sashaxdd

капосна жінка


LewKostyny

Кострубате речення


AD0V4

Вибило помилку, при тому що написав правильно.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.