Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Please show me the menu."

Переклад:Будь ласка, покажи мені це меню.

0
3 роки тому

14 коментарів


xrustynka

Чому коли я замість "будь ласка" пишу "будьте ласкаві" мені каже що неправільно? Цеж одне і теж...

10
Відповісти2 роки тому

olesyalevchun

чому не можна пропустити "це"?

5
Відповісти3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Тому що, у цьому курсі було прийнято перекладати артикль як "цей" аби краще засвоїти їх вживання

9
Відповісти23 роки тому

Mikle-P

Чому прошу і будь-ласка - різне?!

1
Відповісти2 роки тому

hwJH2

Це синоніми

0
Відповісти1 рік тому

oleg567604

You can get ap

1
Відповісти2 роки тому

Ann_Matiashchuk

не ap а up

0
Відповісти2 роки тому

stepanfedunyak

І добре

0
Відповісти1 рік тому

Maykl769282

Menu or me (меню чи мені )

0
Відповісти10 місяців тому

olesyalevchun

дякую нарещі я це осягла (скільки було помилок!)

-3
Відповісти3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Звісно, що в реальному житті, артикль не матиме жодного відповідника в українській. Але ж треба якось їх вивчити :) адже на Duolingo немає вправ на граматику, лише на переклад

17
Відповісти3 роки тому

Vwey4

хіба змінився зміст від перестановки слів?

-3
Відповісти2 роки тому

Vwey4

і то правда-"тупа говорилка"

-4
Відповісти2 роки тому

NQ2p2

Тупая говорилка

-10
Відповісти2 роки тому