"Please show me the menu."

Переклад:Будь ласка, покажи мені це меню.

3 роки тому

14 коментарів


xrustynka

Чому коли я замість "будь ласка" пишу "будьте ласкаві" мені каже що неправільно? Цеж одне і теж...

2 роки тому

olesyalevchun

чому не можна пропустити "це"?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Тому що, у цьому курсі було прийнято перекладати артикль як "цей" аби краще засвоїти їх вживання

3 роки тому

Mikle-P

Чому прошу і будь-ласка - різне?!

2 роки тому

hwJH2

Це синоніми

1 рік тому

oleg567604

You can get ap

2 роки тому

Ann_Matiashchuk

не ap а up

2 роки тому

stepanfedunyak

І добре

2 роки тому

Maykl769282

Menu or me (меню чи мені )

1 рік тому

olesyalevchun

дякую нарещі я це осягла (скільки було помилок!)

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Звісно, що в реальному житті, артикль не матиме жодного відповідника в українській. Але ж треба якось їх вивчити :) адже на Duolingo немає вправ на граматику, лише на переклад

3 роки тому

Vwey4

хіба змінився зміст від перестановки слів?

2 роки тому

Vwey4

і то правда-"тупа говорилка"

2 роки тому

NQ2p2

Тупая говорилка

3 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.