Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Please show me the menu."

Переклад:Будь ласка, покажи мені це меню.

3 роки тому

9 коментарів


xrustynka

Чому коли я замість "будь ласка" пишу "будьте ласкаві" мені каже що неправільно? Цеж одне і теж...

2 роки тому

olesyalevchun

чому не можна пропустити "це"?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Тому що, у цьому курсі було прийнято перекладати артикль як "цей" аби краще засвоїти їх вживання

3 роки тому

Mikle-P

Чому прошу і будь-ласка - різне?!

2 роки тому

hwJH2

Це синоніми

1 рік тому

oleg567604

You can get ap

2 роки тому

Ann_Matiashchuk

не ap а up

2 роки тому

stepanfedunyak

І добре

2 роки тому

Maykl769282

Menu or me (меню чи мені )

11 місяців тому