1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Please show me the menu."

"Please show me the menu."

Переклад:Будь ласка, покажи мені це меню.

July 1, 2015

18 коментарів


xrustynka

Чому коли я замість "будь ласка" пишу "будьте ласкаві" мені каже що неправільно? Цеж одне і теж...


Oleksandra211638

Не враховано відповідь програмістами


DanielSkyd

Бо це не правильно


olesyalevchun

чому не можна пропустити "це"?


Vinnfred

Тому що, у цьому курсі було прийнято перекладати артикль як "цей" аби краще засвоїти їх вживання


Mikle-P

Чому прошу і будь-ласка - різне?!


[заблокований користувач]

    Це синоніми


Denys_Kuznetsov

    чому не підходить "покажи, будь ласка, мені це меню"?


J4924

    "Будь ласка покажіть мені це меню" не вірно. Чому? Чому має бути покажи? Покажи, це якщо на ТИ звкртатись, а покажіть - на ВИ.


Olly_1052

    На всі питання "чому не приймає це....?"

    Усі варіанти відповідей складаються волонтерами та вносяться до бази вручну. Заздалегідь передбачити всі забаганки користувачів - немоливо. Тому:
    1) Намагайтеся без нагальної потреби не змінювати порядок слів у реченнях. Так, для української мови це не має значення, але ж для програми це - теж окремий варіант, який треба внести до бази.
    2) Якщо Ви на 100% впевнені, що Ваша відповідь правильна, не містить помилок чи одруків, але не приймається, то, ймовірно, такого варіанту ще немає в базі. В такому випадку тисніть "Повідомити" під вправою. Такі повідомлення напряму потрапляють до інкубатору, та після аналізу розробниками курсу, додаються до бази.


4LEK3

    Покажіть будь ласка мені це меню...чому неправильно??


olesyalevchun

    дякую нарещі я це осягла (скільки було помилок!)


Vinnfred

    Звісно, що в реальному житті, артикль не матиме жодного відповідника в українській. Але ж треба якось їх вивчити :) адже на Duolingo немає вправ на граматику, лише на переклад


Maykl769282

    Menu or me (меню чи мені )


HRpb11

    Але ж відповідь "покажи будь ласка мені це меню" теж правельна, але ні, для них це вже помилка))


jjqI10

    При швидкій промові слово "me" зовсім не чути

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.