1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Please show me the menu."

"Please show me the menu."

Переклад:Будь ласка, покажи мені це меню.

July 1, 2015

16 коментарів


xrustynka

Чому коли я замість "будь ласка" пишу "будьте ласкаві" мені каже що неправільно? Цеж одне і теж...


Oleksandra211638

Не враховано відповідь програмістами


olesyalevchun

чому не можна пропустити "це"?


Vinnfred

Тому що, у цьому курсі було прийнято перекладати артикль як "цей" аби краще засвоїти їх вживання


Mikle-P

Чому прошу і будь-ласка - різне?!


adelina_456

Це синоніми


DenGopak

чому не підходить "покажи, будь ласка, мені це меню"?


olesyalevchun

дякую нарещі я це осягла (скільки було помилок!)


Vinnfred

Звісно, що в реальному житті, артикль не матиме жодного відповідника в українській. Але ж треба якось їх вивчити :) адже на Duolingo немає вправ на граматику, лише на переклад


Maykl769282

Menu or me (меню чи мені )


HRpb11

Але ж відповідь "покажи будь ласка мені це меню" теж правельна, але ні, для них це вже помилка))


J4924

"Будь ласка покажіть мені це меню" не вірно. Чому? Чому має бути покажи? Покажи, це якщо на ТИ звкртатись, а покажіть - на ВИ.


4LEK3

Покажіть будь ласка мені це меню...чому неправильно??

Learn English in just 5 minutes a day. For free.