"Цей день - історичний."

Переклад:The day is historical.

July 1, 2015

3 коментарі
Це обговорення закрито.


yasharov

Відповідь "The day is historical" неправильна. Повинно бути "The day is historic", тому що “Historic” is an adjective that means something important or influential in history.", а "Historical” is an adjective that refers to anything from the past, important or not."


ViktorLorc

Чому не може бути "it is historical day"?


AllaBogolub

Там має бути артикль a "it is a historical day", в мене так прийняло

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.