1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він людина століття."

"Він людина століття."

Переклад:He is the man of the century.

July 1, 2015

13 коментарів


delf_09

4ому не можна викориСтовувати a PERSON? man в першу чергу перекладаєтьСя як чоловік...


vasyl543049

Human не підходить ,скоріше person але я не розумію тут деяких фраз...


Fb8U1

Human - це людина, як біологічний вид.


.Horizon

чому не правильною є відповідь "He is the human of the century."?


Oleg219616

Підтримую


DonZagon

He is the man - Тут зрозуміло, бо тут конкретно написано, що "він", але питання до "століття" - тут зовсім нема конкретики, чому тут необхідне the? Чи це сталий вираз, що не підлягає змінам і його просто треба зазубрити?


wDgm7

Приєднуюсь до вашого запитання :чому "століття" з артиклем the?


DoBby08

Чому тут використовується "the" замість "a"? тут ж стосується одного чоловіка?


Vinnfred

Тому що the man of the century - це як деяке звання. Є Людина року, а Людина століття. А отже, на все століття має бути всього одна людина з таким званням, тому це цілком конкретна людина


Viktor0001

а хіба не може бути так "He is the century's man"


15qX1

Так мабуть вийде "столітня людина". В розумінні не віку а приналежності до сторіччя.


Yuriy93417

Дивно з точки зору гендерної рівності, до якої так толерантно ставляться на Заході. Як на мене, то тут не стільки важить займенник He (він), як іменник man, котре сприймається у першу чергу як чоловік. Чому не можна вживати нейтральне person? Чи це така данина консервативній лінгвотрадиції? За цією логікою, в залежності від займенника (він/вона), перклад повинен бути: він - чоловік століття, а вона жінка століття?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.